29 czerwca 2019

Purple butterfly

Witajcie :)

Poprzednim razem pokazałam Wam zdobienie z motywem flamingów, natomiast dzisiaj główną rolę odkrywają motyle na holograficznym tle.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Holographic nr 01
* Golden Rose Color Expert nr 41
* Beauty BigBang nr 012
* Golden Rose Quick Dry
* płytki Stencil L071 od Born Pretty Store
* stempla Holographic Clear Stamper

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR Holographic.
3. Odbiłam wzór motylków lakierem Beauty BigBang, a następnie na nie dostemplowałam drugą warstwę lakierem GR Color Expert.
4. Nałożyłam warstwę topu.







Lubicie motylki na paznokciach? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...