6 lipca 2019

Niezapominajki

Witajcie :)
W dzisiejszym poście kwieciście, bowiem na paznokciach zagościły niebieskie i fioletowe niezapominajki :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 119 White
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Golden Rose Color Expert nr 47
* KIKO nr 028
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Golden Rose Express Dry nr 64
* Wibo Iron Hard
* stempli Born Pretty Store
* płytki Born Pretty - Spring Garden L007
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA, a na palec wskazujący i mały jedną warstwę.
3. Nałożyłam dwie warstwy lakieru KIKO na białą bazę.
4. Odbiłam wzór z płytki BP-Spring Garden L007 a następnie na stemplu go pokolorowałam przy pomocy sondy, po czym przeniosłam na paznokieć.
5. Nałożyłam warstwę topu.









Jak Wam się podoba? :)


2 komentarze:

  1. Bardzo lubię niebieskie paznokcie, super jest to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. Bardzo podoba mi się wzór, który wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...