21 października 2019

Efekt marmuru

Witajcie :)
Nauka wre, a na pisanie postów czasu brak. Tymczasem zgromadziło mi się w folderze kilka zdobień, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Wobec tego pokaże Wam zdobienie sprzed paru dni, które kojarzy mi się z marmurową posadzką z The Sims 2, która często gościła w kuchniach moim simów :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Neess - cały na biało
* Golden Rose Rich Color nr 34
* Colour Alike nr BLP-03 B. a Silver King
* stempla Born Pretty
* płytki Born Pretty Texture L001  ID=AXP46961 od Born Pretty Store

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy białego lakieru.
3. Odbiłam wzór srebrnym lakierem.
4. Odbiłam wzór czarnym lakierem.
5. Nie pomalowałam paznokci odżywką..byłam ciekawa trwałości lakieru solo, bowiem pierwszy raz kupiłam lakier marki Neess. Sprawdził się, dlatego chętnie sięgnę po inne kolory :)






Jak Wam się podoba? :) 

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...