29 października 2019

Sowa mądra głowa

Witajcie :)
Kiedyś zamówiłam sobie uroczą płytkę z sowami. Pierwszy raz użyłam jej do wykonania zdobienia walentynkowego, a tym razem postanowiłam wkomponować je w nieco bardziej jesienny klimat :D 




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence the gel nr 37 serendipity
* Wibo Extreme Nais nr 34
* Wibo Glamour Sand nr 6
* Golden Rose Express Dry nr 64
* Golden Rose Express Dry nr 40
* Golden Rose WOW! nr 72
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Golden Rose Color Expert nr 100
* Joko FindYourColor nr 136 Berbers blue
* Born Pretty seria Glitter Holo nr BP-GH06 Sea of forordination
* Manhattan Lotus Effect nr 18 Emerald Green
* Manhattan Lotus Effect nr 10C
* stempli Born Pretty
* płytki BP-L019
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy szarego Essence.
3. Odbiłam wzór czarnym Wibo.
4. Każdą sowę pokolorowałam:
    1) Golden Rose WOW! nr 72, Joko FindYourColor nr 136 Berbers blue, Born Pretty seria Glitter Holo nr    BP-GH06 Sea of forordination.
    2) Manhattan Lotus Effect nr 18 Emerald Green, Golden Rose Express Dry nr 64, Golden Rose WOW!    nr 72
    3) Golden Rose Color Expert nr 95, Golden Rose Color Expert nr 100, Manhattan Lotus Effect nr 10C,     Golden Rose Express Dry nr 40.
5. Odbiłam wzór listków czarnym Wibo, a następnie Wibo Glamour Sand nr 6 pokolorowałam listki.
6. Nałożyłam warstwę topu.







Jak Wam się podobają moje sówki? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszło. Sówki są uroczym motywem ;) Pamiętam te lakiery Manhattann, szkoda, że już ich nie ma u nas w drogeriach :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...