6 listopada 2019

Jesienny vintage

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne zdobienie w jesiennym stylu. Nosiłam je jakoś w październiku, ale nie miałam wcześniej czasu się nim pochwalić. Wielu koleżanką przypadło do gustu, więc mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)



Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Ingrid Cosmetics nr 388
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Essence The Gel nr 10 true love
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-ML04 Aloof
* My Secret nr 202 Snow White
* Wibo Iron Hard
* stempla Born Pretty Store
* płytki Born Prettty Flower Tango-S001 ID=AXP46749.

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Ingrid/Essence.
3. Odbiłam wzór z płytki a następnie go pokolorowałam na stemplu i przeniosłam na paznokcia.
4. Całość pokryłam topem.






Lubicie nosić róże na paznokciach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...