23 listopada 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #16

Witajcie :)
Mam Wam do pokazania parę nowości od Born Pretty Store. Otrzymałam tym razem 4 produkty, na które składają się trzy lakiery hybrydowe oraz oczywiście płytka do stempli :D



Pierwszy lakier pochodzi z serii Red Blaze Gel nr BP-RB02 Fammle Fatale SKU-42872-2.
Drugi jest z serii Pumpkin nr BP-PS12 Lure of Color SKU 45157-12.
Trzeci pochodzi z serii Ins Purple Gel nr BP-IP12 Imprisoned Queen SKU-42871-12.




I płytka, która już od dłuższego czasu mi się podobała Born Pretty Decoration-L002.

Już niebawem pokażę Wam zdobienie z wykorzystaniem pierwszego lakieru, bowiem czeka już tylko na publikację :)


3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...