17 listopada 2019

Parisian Blue

Witajcie :)

W ciągu ostatnich tygodni, z uwagi na napięty grafik i brak czasu, przerzuciłam się na hybrydy. Oczywiście mam spore opóźnienie z wrzucaniem zdobień na bloga, bo już 4 zdobienia czekają na publikację, ale to nic, prędzej czy później tu zadebiutują :D

Dzisiaj pokażę Wam jedno z tych zdobień w roli głównej z moim ulubionym kolorem na paznokciach - niebieskim. Paznokcie robiłam wieczorem i dopiero w ciągu dnia okazało się, że w zasadzie przydałaby się jeszcze jedna warstwa lakieru bazowego, bo widać niestety prześwity. Nie mniej jednak 1.5 tygodnia zdobienie gościło na moich paznokciach :D




Użyłam:
* Neo Nail Hard Base
* Neo Nail Parisian Blue nr 3768-1
* Neo Nail Hard Top
* płytki Born Pretty Decoration-L001 ID=AXP46751
* Beauty BigBang nr 001
* stempla

Krok po kroku:
1. Przygotowałam paznokcie pod nałożenie hybryd.
2. Nałożyłam i utwardziłam warstwę bazy.
3. Nałożyłam łącznie i utwardziłam dwie warstwy niebieskiego lakieru.
4. Przemyłam paznokcie cleanerem.
5. Odbiłam wzór lakierem Beauty BigBang na paznokciach.
5. Nałożyłam  i utwardziłam warstwę topu.






Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. pięknie wyszło i do tego ten kolor cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty blue and nice stamping :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czeka chyba z 10 zdobień :D
    Na zdjęciach nie widzę prześwitów. Bardzo ładny ten niebieski ;) Wzorek też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...