13 października 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #15

Cześć wszystkim :)
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka Born Pretty Store. Ostatnio u mnie słabo z wolnym czasem, na uczelni najwyższe obroty od pierwszych zajęć, dlatego napisanie postu odwlekło się w czasie.
Tymczasem na pokazanie czekały 4 produkty:



Otrzymałam płytkę Born Pretty Texture L001  ID=AXP46961. Oczywiście nie mogąc się doczekać przetestowania nowych rzeczy, płytka poszła w ruch jeszcze przed zrobieniem zdjęć :D


Druga płytka to Born Pretty Decoration-L001 ID=AXP46751.


Trzeci wybór to płytka Born Prettty Flower Tango-S001 ID=AXP46749.


I dla urozmaicenia wybrałam niebieski pyłek Dipping Powder nr SPD07 ID=B07TZV2GSZ, uznałam że przyda się do zimowych zdobień.


Jak Wam się podoba zawartość paczuchy? ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne płytki :) Flower tango też ostatnio do mnie przyszła.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...