19 listopada 2020

Brązowo złota wariacja

Witajcie :)

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne zdobienie, wpisujące się w ramy jesiennego, tym razem w barwie brązowo-złotej. 




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Manhattan Last&Shine nr 430 Dare you
* Golden Rose Metals nr 102
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Manhattan Pro Matt Top Coat
* płytki BP-L049
* cyrkonii
* stempla BPS

Krok po korku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Manhattan/GR.
3. Odbiłam wzór z płytki i go pokolorowałam, a następnie przeniosłam na paznokcie.
4. Dodałam cyrkonie.
5. Nałożyłam warstwę topu.






Jak Wam się podobają? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...