13 listopada 2020

Autumn melody

Witajcie :)

W ten ponury jesienny dzień, przychodzę do Was z nieco żywszym jesiennym zdobieniem. Choć na pozór wszystko wydaje się być szaro-brązowo-żółte, to wciąż można znaleźć elementy zieleni. I tak z mojego okna roztacza się widok wciąż kojąco zielonych świerków i to właśnie one natchnęły mnie do wyboru kolorystki dzisiejszych paznokci.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-ML04 Aloof
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC04 Tulip celebration
* Golden Rose Color Expert nr 100
* Wibo Iron Hard
* płyek Neess mermaid effect
* stempel BPS
* płytki Born Pretty L071

Krok po kroku:
1. Nałożyłam warstwę odżywki.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru BPS BP-ML04 Aloof/ Golden Rose.
3. Na wpół mokry lakier na małym palcu nasypałam pyłek i delikatnie go wtarłam palcem.
4. Odbiłam wzór liścia najpierw pomarańczowym, a później zielonym lakierem.
5. Całość pokryłam topem.





Jak Wam się podoba? :) 

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...