6 czerwca 2020

Zdobienie na czas sesji egzaminacyjnej

Witajcie ;)

U mnie sesja egzaminacyjna zdalna w pełni, nauki mnóstwo, ale paznokcie zrobione muszą być :D
Tym razem zdecydowałam się na połączenie fioletu z żółtym oraz dodatek w postaci geometryczno-roślinnych wzorków. Normalnie na czas egzaminów staram nosić się stonowane kolory, szczególnie po doświadczeniu z pierwszego roku, kiedy zajęcia miałam z pewną Panią Profesor, która potrafiła wyrzucić z sali z egzaminu za zbyt krótką spódniczkę, ale także makijaż czy zbyt kolorowe paznokcie (poważnie!) xD Jednak w tym roku, przez kamerkę na dłonie nikt mi nie patrzy, więc bez obaw mogę mieć kolorowe :D





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Golden Rose Color Expert nr 95
* Golden Rose Ice Chic nr 05
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* stempla BPS
* płytki Born Pretty - Decoration L001







Jak Wam się podoba? ;)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...