20 maja 2020

Nagietkowe negative space

Cześć wszystkim :)

Do tej pory tylko raz zdecydowałam się na negative space i efekt nie specjalnie mi się spodobał, pomimo że u innych bardzo lubię oglądać tę metodę zdobienia paznokci. Postanowiłam jednak dać tej metodzie jeszcze jedną szansę na swoich paznokciach. A oto efekt :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Rich Color nr 21
* Golden Rose Rich Color nr 65
* Golden Rose Color Expert nr 54
* Born Pretty nr BP-AC03 Bright yellow sprouts
* Born Pretty nr BP-ML04 Aloof
* Beauty BigBang nr 007
* Wibo Iron Hard
* płytka BPS L071
* stempla BPS

Krok po Kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru GR Color Expert nr 65 na kciuka, mały palec i wskazujący.
3. Odbiłam wzory z płytki na niepomalowane (poza odżywką) paznokcie.
4. Nałożyłam warstwę topu.







Chyba przekonałam się do negative space :)

A jak Wam się podoba?

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...