2 maja 2020

Romantyczna czerwień od BPS

Cześć wszystkim :)

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, przychodzę pokazać Wam zdobienie z wykorzystaniem lakierów z poprzedniej paczki od Born Pretty Store.
Zdobienie to nosiłam jakiś czas temu, w czasie zimowej sesji egzaminacyjnej. Jako, że był to dosyć stresujący czas, odbił się na moich paznokciach, dlatego były dosyć krótkie, niemniej jednak mimo to pięknie prezentowały się w czerwieni BPS :)




Do zdobienia użyłam:
* Base Coat SKU: 42886-1
* lakieru z serii Red Blaze Gel nr BP-RB02 Fammle Fatale SKU-42872-2.
* lakieru z serii Glittery Sequins Gel Nail Polish nr BP-GG02 Romancic Stary Sky SKU:46105-2
* Top Coat SKU: 42886-3
* sondy
* zestawu do robienia hybryd: pilniczka, polerki, lampy, cleanera itp.

Krok po kroku:
1. Przygotowałam paznokcie pod nałożenie hybryd.
2. Nałożyłam warstwę topu i utwardziłam pod lampą.
3. Nałożyłam po dwie warstwy lakieru kolorowego, każdą osobno utwrdzając.
4. Zrobiłam półksiężyce przy pomocy sondy i je utwardziłam.
5. Nałożyłam warstwę topu.




Przyznam szczerze, że zaskoczyła mnie trwałość tego zdobienia. Nie byłam do końca przekonana do lakierów bazowych tj. bazy i topu BPS, do tej pory w połączeniu z kolorowymi lakierami BPS używałam podstawowych lakierów firmy NeoNail. Jednakże te od BPS okazały się równie dobre i trwałe. Zdobienie przetrwało całą sesje bez najmniejszych odprysków!

Podobne zdobienie zrobiłam mojej współlokatorce, przy wykorzystaniu bazy i topu BPS oraz lakieru nr BP-GG05 Champagne Roses SKU:46105-5 i również zdobienie to przetrwało całą sesję, co było sporym zaskoczeniem, bo zazwyczaj żadne zdobienie nie jest w stanie przetrwać na jej paznokciach dłużej niż 8-10 dni. A to wytrzymało ponad dwa tygodnie :D








Jak Wam się podoba? :)





1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...