2 maja 2020

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #17

Witajcie :)

Z okazji majówki i chwili wolnego do zdalnego nauczania, które swoją drogą pochłania dwa razy więcej mojego czasu niż normalnie uczelnia, postanowiłam nadrobić zaległości na blogu. Mam Wam do pokazania kilka zdobień, jednak zacznę od paczki, którą otrzymałam już dosyć dawno temu.

W paczce znalazło się 6 lakierów hybrydowych: baza, 2 topy oraz 3 kolorowe.




Wybrałam zestaw podstawowych lakierów, które znajdziecie je pod tym linkiem ( klik )!
- Base Coat SKU: 42886-1
- Top Coat SKU: 42886-3
- Matte Top Coat SKU: 42886-2



Wybrałam także trzy kolory:
-  z serii Glittery Sequins Gel Nail Polish nr BP-GG02 Romanctic Stary Sky SKU:46105-2
- z serii Glittery Sequins Gel Nail Polish nr BP-GG05 Champagne Roses SKU:46105-5
-  z serii Chameleon Cat Eye Magnetic Gel nr BP-MG03 Caged Bird SKU:46376-3



Już niebawem pokażę Wam zdobienie z użyciem powyższych produktów :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...