6 maja 2020

Różowo mi!

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedno ze zdobień, które niedawno nosiłam. Głównym bohaterem jest lakier P2, który od kilku miesięcy stał w półce i czekał aż po niego sięgnę. Z uwagi na jego kolor nie śpieszno mi było go użyć, jednak w czasie tej izolacji naszła mnie ochota na różowe paznokcie, więc doczekał się swojego debiutu :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* P2 nr 365 get like me
* ZILA nr 112 White
* Manhattan Pro Mat top coat
* cyrkonii
* naklejek wodnych

Krok po Kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru P2/ZILA.
3. Nakleiłam naklejki.
4. Dodałam cyrkonie.
5. Nałożyłam warstwę topu.
Z założenia całe zdobienie miało być matowe, a wyszło tak, że zmatowił się tylko mały palec xD Ale w zasadzie nie wygląda to źle, więc powiedzmy, że tak miało być :P






Jak Wam się podoba? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...