20 września 2020

Soczyste ananaski

 Witajcie J

Nadrabiając wakacyjne zaległości chciałam Wam dzisiaj pokazać jedno z lipcowych zdobień, które bardzo przyjemnie mi się nosiło. Choć nastał już wrzesień, to żywię szczerą nadzieję na to, że przed nami jeszcze kilkanaście ciepłych ‘wakacyjnych’ dni. Mam też nadzieję, że moje spóźnione wakacyjne zdobienia przywołają u Was wspomnienia urlopu i lipcowego ciepła, tym samych nie będąc tak bardzo nie na miejscu hi hi.



Pamiętam, że od dłuższego czasu chodziły mi po głowie jasne, zielone paznokcie i wyczekiwałam swojej paczki od BPS, w której miał przyjść limonowy pyłek. Parę minut po rozpakowaniu paczki poszedł w ruch. Choć moje pierwsze podejścia z nim zakończyły się nie powodzeniem (o czym możecie przeczytać tutaj (klik), to ostatecznie udało mi się zaaplikować go tak jak trzeba i cieszyć jego śliczną barwą. Jako, że bez stempli nie ma zdobienia, wybór padł na ananaski.

Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Colour Alike nr BLP12 B.a Fresh Mojito
* ZILA nr 112 White
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC03 Bright sprouts
* Born Pretty Nail Stamping Polish nr BP-AC04 Tulip celebration
* pyłek Holo Powder Dipping System BP-DP07 Northern Light.

 


Jak Wam się podoba? J


1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...