5 września 2020

Zestaw Dipping system od BPS

 Witajcie,

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić zestaw od Born Pretty Store „Dipping system” do aplikacji pyłków. Składa się on z 3 preparatów: bazy, aktywatora i topu (dostępny jest jeszcze 4 preparat do przemycia paznokcia na końcu). Oczywiście do zestawu należy dobrać sobie jeszcze pyłek i tak mój wybór padł na  Holo Powder Dipping System BP-DP07 Northern Light.


Przyznam szczerze, że moje pierwsze zetknięcie z tymi preparatami nie wyszło pomyślnie. Zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie BPS należy nałożyć bazę, ‘umoczyć’ paznokcia w pyłku, powtórzyć to, nałożyć warstwę aktywatora i następnie top. Bardzo mnie więc zdziwiło, gdy na moim paznokciu znalazły się pojedyncze błyszczące drobinki. Po następnych nie udanych próbach okazało się, że problem nie leży w preparatach, a w pyłku. Nie jest to mój pierwszy pyłek od BPS, dlatego nie podejrzewałam, że to może w nim być problem. Wszystko stało się jasne, gdy wypróbowałam go bez użycia preparatów w tradycyjny sposób, potem na zwykłych lakierach i wówczas również niewiele z niego przywarło do płytki.  Po prostu producent, aby zapobiec sklejaniu się drobinek mocno przesadził z proszkiem mającym temu zapobiec, przez co tylko on chyta się płytki, a drobinki brokatu nie mają już szansy.

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć różnice w przyczepności dwóch różnych pyłków, na takiej samej bazie – przy zastosowaniu preparatów „Dipping system” bazy+aktywatora+topu. Niebieski jak widzicie pięknie się złapał, natomiast zielonego szkoda komentować.


Oczywiście zielony brokatowy pyłek nie jest całkowitym niewypałem. Udało mi się znaleźć na niego sposób. Przed włożeniem pazurka, trzeba pojemniczkiem poziomo potrząsność, aby na wierzchu zostały tylko błyszczące drobinki, a „mączka” spadła na dno i następnie płasko przyłożyć paznokcia do drobinek. Inne sposoby aplikacji w jego przypadku niestety się nie sprawdziły.




Sam zestaw preparatów jest bez zarzutów i wygodny w aplikacji. Przy innych pyłkach (poza wspominanym zielonym) się sprawdzają :) 

Używałyście tego zestawu? Jak wrażenia? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...