14 sierpnia 2018

Kredki do aplikacji cyrkonii i ćwieków od BPS

Cześć Wam! ;)

Czy tylko Was denerwują uciekające po stole cyrkonie i problem z ich umiejscowieniem na paznokciu w tym miejscu, w którym się chce? W każdym razie ja miałam tak za każdym razem kiedy chciałam ich użyć do zdobienia. Z pomocą przyszły mi White Wax Pen, dzięki którym nie muszę już "gonić" cyrkonii po stole :D



Aplikacja jest bardzo prosta, wystarczy dotknąć cyrkonie/ćwieka kredką i ta przyczepia się do niej. Sprawdza się to zarówno przy małych, jak i dużych cyrkoniach. Bez znaczenia jest czy powierzchnia jest chropowata czy całkiem płaska i śliska, kredka złapie każdą :D






Kredki te znajdziecie na stronie Born Pretty Store, w opakowaniu jest ich pięć sztuk za $1.29. A dodatkowo mam dla Was kod rabatowy na -10%, więc wyjdzie jeszcze taniej :D


Używałyście kiedyś już takich kredek? :)

12 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...