8 sierpnia 2018

Egzotyczne kwiaty

Witajcie :)

Dzisiaj na swojego bloga wprowadzam nieco egzotyki wraz z naklejkami Born Pretty Store.





Użyłam:
* odżywki Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 119 White
* naklejek Naklejek Sugar 091 i Sugar 092
* Wibo Iron Hard

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA.
3. Wycięłam i nakleiłam naklejki wodne BPS.
4. Całość zabezpieczyłam topem. 


Postanowiłam połączyć w tym zdobieniu dwa różne wzory naklejek, gdyż spasowały mi ze sobą. Naklejki są bardzo proste w użyciu, wystarczy wyciąć odpowiedni kształt, zdjąć folię ochronną i na pół minuty zanurzyć w wodzie. Oczywiście naklejałam je na już suchy lakier, dzięki czemu tło pod spodem mi się nie zrolowało. Do paznokcia przyklejają się dopiero po chwili, jak już obeschną z wody, dzięki czemu jest chwilka czasu, aby ładnie i dokładnie tak jak chcemy, ułożyć naklejkę na paznokciu :) Parę minut pracy i zyskujemy efektywne zdobienie :) 





Jak Wam się podoba? :) 


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam naklejki wodne, takie moje małe uzależnienie :P Całkiem ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, chociaż znacznie więcej ich kupuję niż zużywam, więc powoli już mi się nie mieszczą w pudełeczku :P

      Usuń
  2. Iście letni paznokcie :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Od wiosny czekałam żeby ich użyć, aby właśnie pasowały do pory roku ;D

      Usuń
  4. Jakie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dopasowane paznokcie do panującej na około tropikalnej aury! ^^

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...