26 sierpnia 2018

Niebiesko-różowy duet

Witajcie :)

Przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem. Tym razem połączyłam kolor niebieski z różem oraz dodałam motyw kwiatów.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Color Alike BLP11 B. a Blue Ocean
* Color Alike BLP03 B. a Silver King
* Sensique nr 325 Magnolia
* ONE! Allepaznokcie Color Exlusive nr 42
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* płytki Born Pretty Store BPL-029
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper
* farbki Qumaxi
* pędzelka
* gąbeczki

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy niebieskiego Color Alike BPL11.
3. Przygotowałam naklejki ze stempli. Na foli odbiłam wzór z płytki BPL-029 srebrnym Color Alike BLP03, a następnie pokolorowałam kwiatki czarnym Wibo i pomalowałam topem.
4. Przy użyciu gąbeczki wykonałam gradient lakierami Sensique, ONE! Allepaznokcie oraz Color Alike.
5. Nakleiłam przygotowane wcześniej naklejki.
6. Za pomocą pędzelka i farbki obrysowałam paznokcie ze wzorem dookoła.
7. Całość zabezpieczyłam topem Wibo.





 Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...