1 września 2018

Water Marble z naklejkami BPS

Cześć wszystkim :)

Przyznam szczerze, że nigdy nie próbowałam robić oryginalnego water marble. Jakoś nigdy nie mam odpowiedniego czasu na taką zabawę xD Poza tym obawiam się, że efekt wcale nie byłby taki jakiego bym sobie życzyła. Dlatego znacznie prościej postanowiłam uzyskać podobny efekt dzięki naklejką Born Pretty Store




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence The Gel nr 33 White Wild Ways
* Lakieru DIY w buteleczce po Miss Selene
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Golden Rose Quick Dry
* naklejek wodnych BPS Sugar 013
* płytki BP-L006

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Essence/DIY.
3. Na białe tło nakleiłam naklejki wodne.
4. Odbiłam wzór z płytki BP-L006.
5. Całość pokryłam topem Wibo.




A jak tam Wasze doświadczenia z water marble? :) 

6 komentarzy:

  1. Fajne naklejki, ale ja nadal wolę oryginalne water marble i cały ten bałagan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt osiągnęłaś stemplując na tych naklejkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś bardzo fajny pomysł, manicure wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...