16 września 2018

Garść nowości od Beauty BigBang #2

Witajcie :)

W tym tygodniu dotarła do mnie nowa paczuszka od Beauty BigBang. Tym razem również wybrałam sobie dwa lakiery do stemplowania, w kolorze białym i czerwonym oraz płytkę do stempli. Sami zobaczcie jak się prezentują ;)




Poprzednie dwa lakiery, które przyszły mi w pierwszej paczce ( klik ) tak przypadły mi do gustu, że postanowiłam wypróbować więcej kolorów z tej serii lakierów. Wybrałam biel i czerwień, tak trochę patriotycznie :D
Są to lakiery Red Nail Stamping Polish nr 006 oraz White Nail Stamping Polish nr 007.




Z racji na zbliżające się Halloween w sklepie pojawiło się wiele tematycznych płytek. Do tej pory w swojej kolekcji nie miałam płytki z tym motywem, dlatego skusiłam się na jedną z nich. Jest to płytka o nazwie Beauty BigBang XL-020.

Jeżeli spodobały Wam się produkty albo planujecie zakupy w sklepie beautybigbang.com to zachęcam do skorzystania z kodu, dzięki któremu otrzymacie 10% rabatu na całe zakupy ;)


Używałyście kiedyś ich lakierów do stemplowania? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...