23 września 2018

Nietypowe listki

Witajcie :)

Dawno nie nosiłam już matowych paznokci. Nawet zdążyłam już zapomnieć o tym topie matowiącym, stał w ostatnim rzędzie szuflady xD
Niestety kończą się moje wakacje i pora wracać na uczelnię, przez wakacje udało mi się trochę ożywić mojego bloga, jednak nie wiem jak będzie w ciągu roku akademickiego. Podobno trzeci rok jest najtrudniejszy, nie mniej jednak postaram się trochę bardziej niż w ubiegłym roku zadbać od bloga :)
A teraz czas pokazać zdobienie :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr 51
* Beauty BigBang Red Nail Stamping nr 006
* Manhattan Top Coat Matt Effect 
* płytka BP-L003 od BPS
* ćwieków Avon

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Golden Rose.
3. Odbiłam wzór lakierem Beauty Bigbang.
4. Nakleiłam ćwieki, uprzednio przemalowane na czerwono.
5. Całość pokryłam matowym topem.





Oczywiście po ten śliczny czerwony lakier do stempli zapraszam Was do sklepu Beauty BigBang :)


Co myślicie o tym zdobieniu? :) 

6 komentarzy:

  1. Faktycznie nietypowe, ale bardzo fajne na jesień. Podobają mi się wybrane przez Ciebie odcienie lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ten czerwony wygląda jak brąz gdy wystemplowałaś nim na niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...