18 września 2018

Kolorowa mozaika

Cześć wszystkim :)

Dzisiaj zdobienie już w nieco jesiennych barwach, bowiem jest pomarańcz, żółć, czerwień, odrobina zielonego oraz nude. Jeszcze chwila i kolory te zagoszczą na naszych drzewach za oknem :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Manhattan Last&Shine nr 460 Latte2go
* Wibo Hello Summer nr 1
* Beauty BigBang White Nail Stamping nr 007
* Golden Rose Color Expert nr 44
* Golden Rose Color Expert nr 54
* Golden Rose Express Dry nr 64
* Golden Rose Quick Dry
* pędzelka
* płytkę BPS BP-L020
* stempel BPS
* ćwieków Avon

Krok po kroku:
1. Przygotowałam naklejki stemplowe.
2. Pomalowałam paznokcie odżywką.
3. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Manhattan.
4. Nakleiłam przygotowane wcześniej naklejki.
5. Dodałam ćwieki.
6. Całość pokryłam topem.



Biały lakier do stempli od Beauty BigBang spisał się doskonale. Do tej pory najczęściej używałam Essence the Gel nr 33 i jest znaczna różnica jakości pomiędzy nimi. Wzór jest znacznie wyraźniejszy i ostrzejszy z nowym lakierem. Bardzo ładnie się odbija i nie rozmazuje pod wpływem topu :)



Zachęcam do korzystania przygotowanej dla Was zniżki w sklepie Beauty BigBeng :) 

Jak Wam się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. Całość świetnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie *.* Czemu nie mieszkasz w moim mieście :( Byłabym stałą klientką :(
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że studiujesz w Rzeszowie to w sumie nie tak daleko teraz od siebie mieszkamy ;)

      Usuń
  4. Mozaika wygląda pięknie! Musiałaś się strasznie napracować!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...