6 września 2018

Shine with me

Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam zdobienie z malinowym holosiem. Zdobienie jest proste i szybkie w wykonaniu, a lakier wygląda pięknie w promieniach słonecznych i nie tylko :)






Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ONE! Allepaznokcie nr 004H
* Color Alike BPL03 B. a Silver King
* Golden Rose Quick Dry
* płytki Hehe 028

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odzywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ONE!
3. Odbiłam wzór z płytki Hehe 026 srebrnym Color Alike.
4. Przykleiłam ćwieki.
5. Całość pokryłam topem. 






Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...