13 października 2018

Niebieskie ombre

Cześć :)

Tym razem mam dla Was bardzo proste zdobienie. Mam nadzieję, że mimo to spodoba się Wam :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 119
* Rimmel Rita Ora nr 860 Bestival Blue
* Golden Rose Color Expert nr 47
* Golden Rose Color Expert nr 51
* Golden Rose Rich Color nr 16
* Color Alike B.a Silver King nr BLP03
* Wibo ArtLiner nr 16
* Wibo Iron Hard
* pędzelka

Krok po Kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odzywką.
2. Nałożyłam po dwie warstwy każdego koloru.
3. Pędzelkiem i srebrnymi lakierami zrobiłam szlaczki.
4. Nałożyłam top Wibo.








Lubicie takie proste zdobienia czy wolicie te bardziej zdobne? :)

5 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...