16 października 2018

Z wizytą w Slytherinie

Cześć wszystkim :)

Tym razem na moich paznokciach zagościła...zieleń. Jest to rzadki gość na moich pazurkach. Przy okazji wykorzystanych przeze mnie barw postanowiłam wypróbować płytkę HeHe z serii Harrego Pottera. Czy są tu jacyś fani Slytherinu? :D





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Express Dry nr 41
* Born Pretty nr BP-ML04 Aloof
* płytki Hehe 027
* ćwieków 
* Wibo Iron Hard

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakiery GR.
3. Odbiłam wzorek z płytki Hehe lakierem BPS.
4. Nałożyłam ćwieki.
5. Całość pokryłam top coatem.



Lakier od Born Pretty Store okazał się mieć bardzo dobrą pigmentację. Na małym palcu nałożyłam zaledwie jedną warstwę i otrzymałam doskonałe krycie. Jednocześnie dobrze się sprawdza przy stemplowaniu nim wzorków. Jedynie na stronie wydawało mi się, że będzie ciut ciemniejszy. Jednak mimo to jego barwa przypadła mi do gustu :)




Oczywiście mam dla was kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS, dzięki któremu uzyskacie 10% zniżki na całe zakupy :)

Jak Wam się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. Ta ciemniejsza zieleń bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemna zieleń jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubię Ravenclaw ;) ciekawy odcień zieleni, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Revenclaw też mam płytkę, więc kiedyś na pewno coś z nią stowrzę :D

      Usuń
  4. Ten jasny nie do końca do mnie przemawia, ciemniejszy z kolei wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...