2 października 2018

True love z Essence

Witajcie :)

Tym razem przygotowałam dla Was jesienne różyczki. Lakier Essence The Gel nr 10 według mnie idealnie wpasowywuje się w obecną porę roku. W tym kolorze zakochałam się jakieś dwa lata temu i od tamtej pory co roku do niego wracam jesienią :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Essence The Gel nr 10 True love
* Golden Rose WOW! nr 09
* Wibo Iron Hard
* płytki BPL-024 od Born Pretty Store
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam po dwie warstwy lakieru Essence/GR na paznokieć.
3. Odbiłam wzór różyczek z płytki BPL-024.
4. Pokryłam zdobienie topem.





A jaki lakier Wam najbardziej kojarzy się z jesienią? :)

7 komentarzy:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...