5 lutego 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #9

Witajcie :)

Otrzymałam dzisiaj moją paczuszkę od Born Pretty Store, więc spieszę się by pokazać Wam jej zawartość i biorę się za testowanie produktów. Ogólnie paczkę zamówiłam na początku listopada, niestety gdzieś po drodze się zagubiła. Szczerze powiedziawszy już myślałam, że nie dotrze do mnie, a tu taka niespodzianka <3 Tym bardziej, że bardzo mi zależało na tej płytce, bo odkąd ją zobaczyłam to się w niej zakochałam. Poza nią zamówiłam jeszcze dwa lakiery.




Płytka ta to Born Pretty Christmas L002. Ma piękne zimowo-świąteczne wzory. Żałuję, że dotarła tak późno, bo w święta bym z nią poszalała. Ale jeszcze nic straconego, w końcu zima jeszcze od nas nie odeszła, więc coś z motywem śnieżynek na pewno stworzę :)



Lakiery to Born Pretty Holographic Chameleon nr HMS04 Star Vies Moon  oraz  Born Pretty Stamping Polish Lacquer nr BP-WT02 Blueberry macaron. Jestem ciekawa jakie mają krycie oraz jak sprawdzą się przy stemplowaniu :D

Na koniec oczywiście zachęcam do zajrzenia na stronę BPS, oraz skorzystania z 10% rabatu na zakupy :)



Macie któryś z powyższych produktów  w swojej kolekcji? :)

6 komentarzy:

  1. Płytka jest faktycznie piękna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :) Miałam dokładnie tak samo jak Ty! Też zamówiłam na początku listopada i dotarła do mnie pod koniec stycznia. A w niej m.in 3 płytki świąteczno-zimowe m.in. ta, którą tu pokazujesz ;) I oczywiście zmalowałam coś ze śnieżynkami, bo na resztę wzorów już odrobinę za późno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że dotarły :D Za to za rok, paznokcie w święta będą piękne :D

      Usuń
  3. Dobrze, że w końcu dotarła ta przesyłka, choć szkoda, że tak późno! Ciekawa jestem co stworzysz z tą genialną płytką! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...