20 lutego 2019

Star Vies Moon

Witajcie :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam holograficzny i magnetyczny lakier od Born Pretty Store.
Dzięki niemu tak wiele dzieje się na paznokciach, że zrezygnowałam z dodania dodatkowego zdobienia.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
Born Pretty Holographic Chameleon nr HMS04 Star Vies Moon
* Golden Rose Quick Dry
* magnesu

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Born Pretty, gdy były jeszcze mokre, przyłożyłam magnes. Jest to najzwyklejszy magnes, na zdjęciach wzór nim utworzony nie uchwycił się zbytnio. Na jednych zdjęciach jest bardziej, a na innych mniej widoczny przez holo drobinki, które odbijają  światło.
3. Nałożyłam warstwę topu.






Lubicie magnetyczne lakiery? A może wolicie te holograficzne? :) 

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...