23 lutego 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #10

Witajcie :)
Nawet nie wiecie jak lubię ten moment, kiedy w moje ręce trafia wyczekiwana tygodniami paczka od Born Pretty Store. Tym razem przyszła bardzo szybko, bo w niecały miesiąc :D
A co tym razem się w niej znalazło? :)




Na początku wybrałam płytkę Born Pretty Valentine's Day - L007. Spodobały mi się motywy róż, które będę mogła wykorzystać nie tylko przy okazji Walentynek, ale także przy letnich zdobieniach. A poza tym urzekł mnie króliś przytulający się do serduszka (lewy dolny róg) <3.


W dalszej kolejności poszalałam z lakierami. I tak oto moja kolekcja jest bogatsza o :
BP-QC 01 Grey Vetiver
BP-GH06 Sea of Foreordination
BP-WC05 Firebird Dance
BP-SB04 Ms Style
BP-SB06 Bel Ami





Który kolorek najbardziej wpadł Wam w oko? ;)

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam gdy przychodzą mi przesyłki od BPS :D Ostatnio czekałam ponad dwa miesiące i już spisałam paczuchę na straty - a tu niespodzianka! Przyszła cała i zdrowa :D Ciekawe kolory lakierów wybrałaś, głównie takie spokojne i stonowane, ale swój urok mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bardzo lubię ten moment 🙂 Widzę,ze wybralysmy te samą plytke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...