20 czerwca 2015

Pomadka Astor 403

Hej wszystkim ;)
Jakiś czas temu na promocji kupiłam pomadkę Astor attractive coral 403. Jej kolor urzekł mnie od pierwszej chwili i musiała być moja :)


Opakowanie ma bardzo ładne i zgrabne. Zatyczka jest biała, a reszta złota. Otwiera się łatwo, bez konieczności użycia dużej siły.




Jeśli chodzi o samą pomadkę to kolor ma przepiękny. W zależności jak dużo nałożymy jej na usta, kolor będzie mocniejszy, bądź mniej. Ja dodatkowo nadmiar usuwam chusteczką , poprzez odciśnięcie ust na niej. Kolor jest wtedy mniej intensywny oraz pozbywam się efektu błyszczyka.



Jeśli chodzi o jej trwałość, nie jestem zadowolona. Biorąc pod uwagę jej cenę, spodziewałam się czegoś lepszego. Normanie kosztuje ok.25-30 zł, swoją kupiłam, jak już wspominałam, na promocji za 15 zł. Pomadka po pewnym czasie, u mnie z reguły po ok. godzinie ściera się, a właściwie prawie jej nie ma. Prawie, ponieważ w okół ust zostaje, natomiast na samych ustach już nie. Wygląda to bardzo nie estetycznie. Używając jej muszę się pilnować i co trochę dopełniać kolor na ustach. Wraz z jedzeniem bądź napojem kolor również 'zjada się'. 



Jeśli chodzi o wydajność, to pomimo, że trzeba poprawiać usta stosunkowo często , nie jest zła. Kolor jest tak intensywny , że wystarczy bardzo mała ilość produktu, aby nasze usta były koralowe :)
I mimo problemów z jej trwałością, lubię ją :)

Podoba Wam się kolor? Używałyście pomadki Astor? 

7 komentarzy:

  1. no kolorek piękny!
    mi bardziej podoba się wersja pierwsza niż ta odciśnięta od chusteczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kolor jest wtedy ładniejszy :)
      Jednak, gdy maluję się do szkoły, lepiej wygląda jak jest troszkę przygaszony :p

      Usuń
  2. Zdecydowanie jej nie odciskaj, bo traci 3/4 swojego uroku ;) Mnie też się strasznie podoba, a zwłaszcza na twoich ustach, bo pasuje do twojego typu urody ;) Moja pomadka z Essence o nazwie Coral Calling jest do niej bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ty masz piękne usta!! Zazdroszczę....:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...