11 lipca 2015

Kolorowe wyzwanie - zielony

Hej wszystkim! :)
Rozpoczęło się kolorowe wyzwanie u Aggi eN. W każdym tygodniu, a jest ich 6, do wykonania jest makijaż/paznokcie w danym kolorze. W pierwszym tygodniu kolorem przewodnim jest  zielony i to on rozpoczyna wyzwanie. :)


Na ten tydzień wykonałam paznokcie oraz makijaż. Od samego początku wiedziałam, że zrobię pazurki, a makijaż wyszedł przy okazji :)


Jako pierwsze pokażę Wam paznokcie. Jako, że mamy lato , postanowiłam namalować coś z nim związane. Tak powstały kiwi :)

Mam mieszane uczucia co do tych owoców. Czasami mogłabym je jeść kilogramami, a czasami czuję do nich wstręt xD A wszystko dlatego, że kiedy nie są w pełni dojrzałe, pozostawiają w ustach, na dosyć długi czas, takie uczucie ścierpnięcia, którego nie znoszę. Dlatego przed ich zjedzeniem, dokładnie sprawdzam czy są należycie dojrzałe. Niestety czasem i tak trafia się jakiś gorszy egzemplarz i zraża mnie na jakiś czas do tych owoców :P
Jednak te na paznokciach w 100% przypadły mi do gustu :)




Niestety top rozmazał mi trochę 'ziarenka'. Poniżej zamieszczam zdjęcie, które zrobiłam jeszcze przed pomalowaniem ich topem.


Do wykonania zdobienia użyłam :


A teraz czas na makijaż. Nie ma w nim wielkiej filozofii, ale miałam zielony cień, którego jeszcze nigdy nie używałam, gdyż jakoś nie było okazji. Kolorowe wyzwanie dało mi motywację do przetestowania go :P A oto efekt :



A tak wygląda na mnie ;) Przy okazji są to moje ostatnie zdjęcia i chwile w długich włosach. Zaraz po ich zrobieniu udałam się do fryzjera i ścięłam ok. 15 cm. ( Przed wykonaniem makijażu umyłam włosy i nie zdążyły do końca wyschnąć, co widać na zdjęciu po prawej :P )
Do wykonania makijażu użyłam:

Jak Wam się podoba moja zabawa z zielonym kolorem ? Lubicie jeść kiwi ? :)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam kiwi, ale mam tak samo jak Ty, gdy trafię na do końca niedojrzały owoc :D
    pazurki i makijaż bardzo ładne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny :)) a pazurki wyszły apetycznie - uwielbiam kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiwi uwielbiam, szczególnie zdrowy zielony koktajl ;) Pazurki i makijaż ładne jednak zielony to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał ślicznie się to prezentuje! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra mani!! Makijaż też fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...