3 lipca 2015

Liebster Blog Award

Dostałam nominację do Liebster Blog Award od JoanneD za co bardzo serdecznie dziękuję ! ;*



O co w tym chodzi?
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała''.


A oto pytania i moje odpowiedzi :
1. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
W moim życiu zrobiłam wiele szalonych, a nawet i postrzelonych rzeczy, jednak ciężko było mi wybrać jedną historię. Zdecydowałam się na historię jeszcze z czasów podstawówki, nie jest to jakaś specjalnie szalona rzecz, ale do tej pory mam z niej ubaw xD Mianowicie było to w wakacje u mojej przyjaciółki. Ulepiłyśmy z mokrego piasku kulki, nazywając je 'kluskami śląskimi' , a potem obrzuciłyśmy nimi caałą ścianę domu. Oczywiście musiałyśmy to posprzątać, a jako że nie dosięgałyśmy wyżej, wykombinowałyśmy to tak, że ona zwisała przez okno na wysokości 2-3m z szczotką do podłogi i nią czyściła ścianę, a ja trzymałam ją za kostki xD
2. Do czego masz słabość?
Zdecydowanie do czekolady.Uwielbiam ją w każdej postaci, szczególnie gorzką E.Wedel :)
3. Gdzie pojechałabyś na wymarzone wakacje?
Myślę, że byłaby to Australia. Od wielu lat marzy mi się podróż do niej. Bardzo chciałbym zwiedzić Sydney, zobaczyć kangury, koale, a szczególnie rafę koralową. Jako dziecko miałam lampkę nocną ze zdjęciem rafy koralowej i poruszającymi się w niej rybkami. Zawsze przed snem patrząc na nią myślałam, że kiedyś muszę tam pojechać i zobaczyć to na żywo (szczególnie rybkę Nemo :D ). 
4. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu i pomadki ochronnej. Kiedy mam suche/nie pomalowane usta nie potrafię myśleć o niczym innym. Uczucie tej 'suchości' strasznie mnie denerwuje. 
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci?
Trudno jest mi wybrać jedną. Tak naprawdę jestem dopiero na początku mojej lakierowej przygody i wielu marek jeszcze nie testowałam. Obecnie najwięcej lakierów mam od Wibo oraz My Secret :)
6. Wolisz wzorki na paznokciach czy jeden kolor?
Raczej wolę wzorki. Z nimi paznokcie wyglądają ciekawiej i są moim zdaniem bardziej orginalne. Jednak zależy to też od koloru, niektóre są piękne same w sobie i nie potrzebują żadnych dodatków :)
7. Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna?
Najbardziej jestem dumna chyba z tego, że mam dwie wspaniałe przyjaciółki oraz rodziców, na których zawsze mogę polegać. Może też z tego, że radzę sobie z nauką, dobrze się uczę :D
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Chyba po prostu mieć w przyszłości dobrą pracę, dom, rodzinę, kochającego mnie męża.
9. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i zmienić coś w swoim życiu, postąpić inaczej, podjąć inną decyzję, co by to było?
Wiele razy myślałam o tym, co by było gdybym mogła cofnąć czas i podjąć inną decyzję. Teraz jednak, gdy patrzę na to z perspektywy czasu, nic bym nie zmieniła. Dzięki takim, a nie innym decyzją jestem teraz taka jaka jestem i dobrze mi z tym. Każda decyzja jaką podjęłam czegoś mnie nauczyła. I tak jak w piosence zespołu Ira "Taki sam", gdyby drugą szansę los mi dał, poszłabym tą samą drogą :)
10. Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
Tego, że jestem osobą nieśmiałą oraz na dłuższy czas połączony z odległością ciężko jest mi utrzymać kontakt z ludźmi, z którymi miałam naprawdę dobry kontakt 'na miejscu'. Może trochę też tego, że bardzo wiele rzeczy planuję i często niestety kończy się tylko na planach :P
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Bardzo lubię czytać książki i nie potrafię wybrać jednej ulubionej. Z takich, które najprzyjemniej mi się czytało to 'Wichrowe Wzgórza'-E.Bronte, 'Lalka'-B.Prus, 'Anna i pocałunek w Paryżu'-S.Perkins , również 'Zmierzch'- S.Mayer czy książki N.Sparksa , ale jest ich o wiele wiele więcej :)

A teraz czas na nominację. Nominuję:

Moje pytania:
1. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej?
2. Czym jest dla Ciebie blog ?
3. Jeśli miałabyś złotą rybkę, o co byś ją poprosiła ?
4. Jaką postacią z bajki chciałabyś być i dlaczego?
5. Na jaki kolor najbardziej lubisz mieć pomalowane paznokcie? 
6. Wolisz spotykać się ze znajomymi czy korespondować z nimi przez internet ?
7. Gdybyś miała możliwość pojechania w trasę koncertową z wybranym przez Ciebie zespołem muzycznym , z którym byś pojechała? 
8. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
9. Jakimi czterema słowami określiłabyś siebie?
10. Co sądzisz o zdrowym trybie życia i czy go praktykujesz?
11. Jaką miałaś najśmieszniejszą sytuację w swoim życiu, z której do tej pory, na samą myśl o niej, śmiejesz się ? :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli nominowane dziewczyny odpowiedzą. Z wielką przyjemnością przeczytam odpowiedzi :) A jeśli nie zostałyście/liście nominowane/ni, a chcecie odpowiedzieć, piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach, również z chęcią je przeczytam :)

8 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, super było Cię bliżej poznać :)
    Też uwielbiam "Annę i pocałunek w Paryżu", a "Lalka" była moją ulubioną lekturą szkolną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Nie dodaję Blog Liebster Award u siebie na blogu, dlatego odpowiem u Ciebie :)
    1. Chyba oczy :) Są duże, niebieskie, mam długie i podkręcone rzęsy. Nie narzekam :)
    2. To miejsce, gdzie mogę dzielić się swoją pasją oraz pomagać innym w kwestiach makijażowych czy pielęgnacyjnych. Chciałabym pokazywać dziewczynom, jak uwydatniać swoje piękno, ukrywać to, co sprawia że czują się źle i inspirować do dbania o siebie dla siebie, nie tylko dla innych :)
    3. Nie mam pojęcia. Liczą się takie odpowiedzi jak usunięcie całego zła na świecie? :D Albo chociaż wojen/głodu?
    4. Nie wiem, może księżniczką? Albo dobrą wróżką? :) Pierwsza jest piękna, podziwiana przez wszystkich no i ma swojego idealnego księcia, który zrobi dla niej wszystko :) A druga może czynić świat innych piękniejszym :)
    5. To zależy od konkretnego dnia :) Lubię zarówno nudziaki, jak i ostre czerwienie - w zależności od tego, na co mam ochotę, tak maluję :)
    6. Spotykać się w realu :)
    7. Nieistniejący już My Chemical Romance :) A jeśli z istniejących zespołów, to nie mam pojęcia :D
    8. Bez wielu, ale postawię na krem lub olejek - coś nawilżającego :) Bo gdyby nie to, moja skóra pewnie by pękła :p
    9. Wrażliwa, introwertyk, emocjonalna, filozof - to było naprawdę trudne pytanie xd
    10. Sądzę, że to coś dobrego, ale czasem można sobie pozwolić na coś niezdrowego :) Z praktyką jest u mnie tak sobie - jestem wegetarianką, więc w pewnym sensie jest to zdrowsze - nie jem tylu niezdrowych tłuszczy itd. Ale uwielbiam słodycze i trochę za mało się ruszam, więc chyba i tak wychodzi na jedno :p
    11. Nie wiem czy miałam jakąś najśmieszniejszą, ale ostatnio uwierzyłam, że w Algierii dopuszczalne są małżeństwa z krowami, kiedy pewien Algierczyk powiedział mi, że jeśli będzie chciał, to nawet z krową się ożeni :D Chodziło mu oczywiście o to, że to jego decyzja i nikt nie ma nic do gadania, a ja to wzięłam na poważnie :p
    Swoją drogą - bardzo fajne pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobały Ci się moje pytania :) W 3 każda odpowiedź się liczy :) A z tą krową świetna historia :D

      Usuń
  3. dziękuję za nominacje! :) ale tak jak koleżanka wyżej nie dodaję u siebie LBA, więc tutaj Ci odpowiem :* 1. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej?
    1. Moje kręcone włosy! Kiedyś ich nienawidziłam i codziennie prostowałam. Teraz się do nich przyzwyczaiłam i może też 'dorosłam' do nich i myślę, że to jest mój wielki atut :)
    2. Jest miejscem, w którym mogę swobodnie pisać o kosmetykach, ciuchach, dzielić się opiniami na ich temat. W realnym świecie jakoś nie mam takiej osoby z którą usiądę opowiem jej o jakimś tuszu, o podkładzie, że jest bardzo fajny, więc postanowiłam dzielić się z tym na blogu :)
    3. W tym momencie, żebym dostała dobrą pracę, która mnie usatysfakcjonuje :)
    4. Zawsze i wszędzie POCAHONTAS! Uwielbiam ta bajkę i tą postać. Oglądałam jak byłam mała - płakałam na niej oczywiście i jak niedawno ją obejrzałam (mając 21lat) też się rozryczałam. Najpiękniejsza dla mnie bajka no i sama Pocahontas też bardzo mi się podoba :)
    5. Wiosna/lato - pastele, jesień/zima - bordo, czerń
    6. Spotykać się z nimi :)
    7. Nie wiem czy to można zaliczyć jako zespół, ale na pewno wybrałabym Rihanne :)
    8. Bez tuszu do rzęs!
    9. uśmiechnięta, tolerancyjna, punktualna, wstydliwa
    10. Nic do tego nie mam, ale raczej jem normalnie (jak mam ochotę na kebaba idę na kebaba, jak mam ochotę na lody wieczorem to je jem :D)
    11. Wywaliłam się z pociągu jak z niego wychodziłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Pocahontas i również nie raz się na niej poryczałam. A piosenkę 'kolorowy wiatr' śpiewam do dziś :D I trzymam kciuki za pracę ;)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak znajdę chwilę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...