10 grudnia 2018

Mr. Snowman

Witajcie ;)

Tym razem na moich paznokciach rozgościł się bałwanek wśród iskrzących płatków śniegu. Jest to trzeci temat w ramach projektu #paznokciowagwiazdka2018.





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Goden Rose Holographic nr 1
* Sensique Nail Art nr 327 morning sky
* Color Alike nr BLP03 B. a Silver King
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Beauty BigBang White Nail Stamping Polish nr 007
* Lovely Classic nr 66
* Wibo Iron Hard
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper
* płytki  Celebration BPX-L008 od Born Pretty Store

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakiery GR/Sensique.
3. Na niebieskim tle odbiłam wzorki płatków śniegu lakierem Color Alike, a następnie lakierem Beauty BigBang.
4. Odbiłam wzorek bałwanka, pokolorowałam go, a następnie przeniosłam na paznokcie. Obok niego dodałam również białe płatki śniegu i śnieżny holo grunt :D
5. Całość pokryłam topem.






Jak Wam się podoba? ;)

4 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...