1 grudnia 2018

Wild sparked

Witajcie :)
Naszła mnie ochota na różowe paznokcie :D W półce dojrzałam skryty Wet&Wild, który chyba jeszcze nie doczekał się użycia od momentu jego zakupy, a chwilę sobie w tej półce stał. Dlatego postanowiłam to zmienić i tak oto powstało dzisiejsze zdobienie.




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wet&Wild Wild Shine nr 480C Sparked
* Catrice Nail Beautifier nr 97 Love Affair in Bel Air
* Golden Rose Quick Dry
* szablonów
* gąbeczki

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam po dwie warstwy lakieru Catrice, a na palec wskazujący dwie warstwy lakieru Wet&Wild.
3. Nałożyłam warstwę topu na wszystkie paznokcie.
4. Po wyschnięciu lakieru, przykleiłam gotowe szablony na palec środkowy i serdeczny, a następnie za pomocą gąbeczki naniosłam lakier Wet&Wild.
5. Paznokcie z gotowym wzorem zabezpieczyłam warstwą topu GR.




Jak Wam się podoba? ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wykorzystałaś te szablony do odbijania wzorów :) Super wyszło całe zdobienie - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :) nie wiem czemu mi się kojarzą ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...