3 grudnia 2018

Sweterek

Cześć wszystkim ;)

Przyszedł grudzień, więc można szaleć z zimowymi i świątecznymi zdobieniami. Dobrą okazją ku temu jest projekt #paznokciowagwiazdka2018 organizowany na Instagramie przez color.shade.
Pierwszym tematem jest oczywiście tytułowy sweterek. A oto moja propozycja:





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Wibo 1coat manicure nr 13
* Beauty BigBang White nr 007
* Wibo Iron Hard
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper
* płytki Celebration BPX-L008

Krok po kroku:
1. Nałożyłam warstwę odżywki.
2. Pomalowałam paznokcie lakierem Wibo.
3. Odbiłam wzór z płytki lakierem Beauty BigBang.
4. Nałożyłam warstwę topu.







Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Te rogacze *.* Można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Mam tę płytkę i właśnie sweterkowy wzór kiepsko się odbija...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorek! Bardzo dobrze dobrałaś go do tematu wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...