16 grudnia 2018

Santa Claus is coming

Witajcie :)

Kolejnym tematem w projekcie #paznokciowagwiazdka2018 jest Mikołaj. Wobec tego zabrał swój worek z prezentami i wskoczył na moje paznokcie :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 119 White
* Lovely Classic nr 66
* Beauty BigBang Red Nail Stamping Polish nr 006
* Beauty BigBang White Nail Stamping Polish nr 007
* Born Pretty nr BP-ML04 Aloof
* Golden Rose Color Expert nr 69
* Colour Alike nr BLP04 B. a Golden Queen
* Golden Rose Rich Color nr 16
* Wibo Expert Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* naklejek wodnych Beauty BigBang Christmas Tree Santa Theme Nail Stickers
* płytki Celebration BPX-L008
* stempla Clear Marshmallow Jelly Stamper
* oliwki BPS Nail Cuticle Oil
* pędzelka

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA/Lovely.
3. Na palec wskazujący i środkowy nakleiłam naklejki wodne Beauty BigBang.
4. Odbiłam wzór prezentu z płytki BPS czerwonym lakierem Beauty BigBang, a następnie wypełniłam zielonym lakierem Born Pretty oraz złotym Golden Rose.
5. Dookoła prezentu odbiłam gwiazdki złotym Colour Alike.
6. Przy użyciu pędzelka oraz białego lakieru Beauty BigBang, czarnego Wibo i złotego Colour Alike stworzyłam mikołajkowy kubraczek na palcu serdecznym. 
7. Przy pomocy pędzelka i złotego Colour Alike na kciuku stworzyłam napis. 
8. Całość pokryłam warstwą topu.







Jak Wam się podoba mój Mikołaj? :)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...