21 kwietnia 2019

Easter time

Witajcie :)

Na początek życzę Wam wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt. W tym roku pogoda dopisuje, więc Święta stały się jeszcze przyjemniejsze :)
W tym roku na czas świąt zdecydowałam się na pastele, stemple  i motyw zajączków., choć nie od razu wkicały na paznokcie :)





Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose WOW! nr 09
* Golden Rose Color Expert nr 50
* Golden Rose Color Expert nr 48
* Golden Rose Ice Color nr 146
* Golden Rose Ice Color nr 149
* My Secret nr 207 Lavender
* Beauty BigBang nr 007 White
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Ingrid  nr 388
* Wibo Iron Hard
* płytki BP- L003
* stempla Born Pretty
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywka.
2. Nałożyłam warstwę GR WOW! nr 09.
3. Wykonałam gradient.
4. Białym Beauty BigBang odbiłam wzór.
5. Nałożyłam warstwę topu.
6. Na foli namalowałam zajączki, a następnie nakleiłam je na paznokcie.
7. Zajączki zabezpieczyłam topem.





Mojej imienniczce zajączki bardzo przypadły do gustu ;) 
A Wam jak się podobają? :)


1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...