27 kwietnia 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #11

Witajcie :)

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać co nowego otrzymałam od Born Pretty Store. Tym razem dostałam zestaw do manicure hybrydowego, zapraszam do oglądania :)


W zestawie otrzymałam:
* pilniczek o gradacji 240/320.
* podwójny magnes
* żel magnetyczny
* top coat
* lakier hybrydowy


Przyznam, że z magnesu bardzo się ucieszyłam, bowiem pionowego w swojej kolekcji jeszcze nie mam. Swoją drogą jest to jeden w większych hitów Born Pretty i możecie go dostać tutaj ( klik).
Oczywiście pilniczków nigdy za dużo, a do ściągania hybryd będzie nadawał się idealnie.




Lakier hybrydowy pochodzi z serii basic line i jest w kolorze czarnym, dzięki czemu będzie doskonale komponował się z żelem magnetycznym, który otrzymałam w kolorze BP-MSS06 Fantasy World. Całości zdobienia dopełni top coat.





Na dziś to tyle, niebawem pojawi się zdobienie z użyciem tych produktów :)

Macie może w swoje kolekcji któryś z nich? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...