19 kwietnia 2019

Królisie

Witajcie :)

Nadszedł czas Świąt Wielkanocnych, więc to idealna okazja to przyozdabiania paznokci króliczkami, wobec tego nie mogło ich u mnie zabraknąć :D




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Coral Pastel Collection nr P03
* Golden Rose Color Expert nr 48
* Golden Rose WOW! nr 203
* Essence The Gel nr 33 Wild White Ways
* Wibo Iron Hard
* naklejek wodnych Born Pretty
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odzywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru Coral/Essence/GR nr 48.
3. Przy użyciu sondy wykonałam kropeczki.
4. Nakleiłam naklejki.
5. Nałożyłam warstwę topu.






Jak Wam się podobają? :)

3 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...