25 kwietnia 2019

Promyk słońca na paznokciach

Witajcie :)

W dzisiejszym zdobieniu główną rolę gra kolor, który rzadko gości na moich paznokciach, a jest nim żółty. Za oknem jest tak piękne słońce, że zainspirowało mnie do sięgnięcia właśnie po ten kolor :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Ice Color nr 146
* ZILA nr 119 White
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* ćwieków Beauty BigBang
* płytki BPL-029
* stempla
* kredki White Wax Pen

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA/GR.
3. Odbiłam wzór czarnym lakierem, a następnie go pokolorowałam i przeniosłam na paznokcie.
4. Przykleiłam ćwieki.
5. Całość zabezpieczyłam topem.





Jak Wam się podoba? U Was też jest dzisiaj taka piękna pogoda? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...