6 kwietnia 2019

Jesionowe listki

Witajcie :)

Od dawna po głowie chodził mi pomysł na to zdobienie, ale zielone listki w środku zimy wyglądałyby nieco groteskowo. Ale wiosna to już odpowiedni czas, więc swój zamysł przeniosłam na paznokcie :D
Przy okazji, patrząc na te listki, jaka roślina przychodzi Wam na myśl? Według mnie przypominają liście Jesionu, ale botanik ze mnie żaden xd




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Colour Alike nr BLP-12 B. a Fresh Mojito
* Colour Alike nr BLP-03 B. a Silver King
* Wibo Extreme Nails nr 34
* Wibo Iron Hard
* ćwieków Beauty BigBang
* ćwieków Avon
* płytki BP-L043
* stempla

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam po dwie warstwy koloru bazowego Colour Alike nr 12/ nr 3 / Wibo.
3. Odbiłam wzór liści lakierem Colour Alike/Wibo.
4. Przykleiłam ćwieki.
5. Nałożyłam warstwę topu.






Jak Wam się podobają? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...