21 sierpnia 2019

A czy Ty wierzysz we wróżki?

Witajcie :)
Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania zdobienie w moim ulubionym kolorze - fiolecie. Tak się złożyło, że niedawno dotarł do mnie nowiuśki fioletowy lakier do stempli, a chwilę później różowo-fioletowy pyłek, wobec tego postanowiłam je połączyć w jednym zdobieniu. Moje serce skradła też wróżka z płytki Born Pretty - Artist L006 pomimo tego że nie jest Dzwoneczkiem i również zagościła w tym zdobieniu.



Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* My Secret Nail Polish nr 207 Lavender
* Born Pretty z serii The Queen nr BP-Q02 Birth of the Queen
* Born Pretty z serii Black Datura nr BP-BD02 La Viegre De Far
* Wibo Iron Hard
* pyłku UR Sugar nr 12
* płytki Born Pretty - Artist L006
* stempla BPS
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru My Secret.
3. Odbiłam wzór wróżki i motylka z płytki BP-Artist L006, a następnie dodałam im nieco błysku lakierem Born Pretty BP-BD02.
4. Mokry jeszcze lakier posypałam pyłkiem.
5. Całość pokryłam topem.

Fioletowy lakier BP z serii The Queen jest na prawdę piękny, a przede wszystkim bardzo ładnie się odbija, co liczy się dla mnie najbardziej, szczególnie że właśnie do tego jest przeznaczony. Jedynie do czego mogę się przyczepić to pędzelek, który moim zdaniem jest ciut za szeroki. O ile przy malowaniu płytki nie ma to większego znaczenia, tak gdybym chciała nim pomalować paznokcie byłoby trudniej.

Odnośnie pyłku to tworzy piękny efekt. Jak wszystkie tego typu produkty zdecydowanie lepiej wyglądałby użyty przy zdobieniu hybrydowym niż takim zwyczajnym, ale chciałam go przetestować, a chwilowo wolę malować paznokcie lakierami zwykłymi :)






Jak Wam się podoba? :)

3 komentarze:

  1. wierzę, bo jesteś nią Ty :D Super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Oba fioletowe lakiery mają fajne odcienie. A pyłek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...