4 sierpnia 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #13

Witajcie :)

Po mojej wakacyjnej przerwie wracam do nadrabiania zaległości. Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to zapewne wiecie, że miałam przyjemność być w Grecji <3 Totalnie uwielbiam tamtejszy klimat i wiecznie ciepłe i słoneczne dni. Bardzo przyjemnie jest się nie zastanawiać nad pogodą wychodząc rano, nie trzeba gdybać czy wieczorem nie będzie zimno, czy deszcze mnie nagle nie złapie, bo słońce tam jest zawsze gwarantowane :)

Pod moją nieobecność dotarły do mnie nowe paczki z Born Pretty Store, a oto zawartość jednej z nich:



Dostałam dwie płytki:
Born Pretty - Artist L006
Born Pretty - Fracture Of Rebirth L001


Oraz dwa lakiery:
* Born Pretty z serii White Night nr BP-WN01 In fire
* Born Pretty z serii The Queen nr BP-Q02 Birth of the Queen





Co sądzicie o tych nowych seriach płytek wypuszczanych przez Born Pretty? :)

2 komentarze:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...