16 sierpnia 2019

Paczuszka współpracowa od Born Pretty Store #14

Witajcie :)
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od Born Pretty Store. Tym razem wybrałam dwa lakiery oraz piękny fioletowy pyłek.





Pierwszy lakier to Born Pretty z serii Autumn Courtyard nr BP-AC04 Tulip celebration, rzadko używam pomarańczu, jednak uznałam że przyda mi się do letnich i jesiennych zdobień, szczególnie że mam piękny wzór pomarańczy na płytce i będzie on idealny do odbicia ich wzoru :D

Drugi lakier to Born Pretty z serii Holo 3D Magnetic Star River nr BP-HMS05 Altair And Vega, z tej serii posiadam już jednego i bardzo go polubiłam, dlatego postanowiłam spróbować innego koloru.



Natomiast pyłek UR Sugar nr 12 od razu przypadł mi do gustu, szczególnie że jest fioletowy <3



Który produkt chciałybyście zobaczyć w zdobieniu jako pierwszy? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...