26 sierpnia 2019

Romby i trójkąty

Witajcie :)
Naszła mnie ochota na geometryczne zdobienie. Okazało się również, że mam w swojej kolekcji jeszcze zafoliowaną płytkę, właśnie z takowymi wzorami, więc nie mogłam dłużej jej pomijać :)




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* Golden Rose Color Expert nr
* Golden Rose Color Expert nr
* My Secret Nail Polish nr 202 Snow White
* Colour Alike nr B. a Silver King
* Wibo Iron Hard
* ćwieków
* kredki kredki White Wax Pen
* stempla BPS
* płytki BP- L013
* sondy

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy miętowego lakieru GR.
3. Odbiłam wzór srebrnym Colour Alike.
4. Wypełniłam wzór lakierami My Secret oraz GR, a następnie przeniosłam na paznokcie.
5. Przykleiłam ćwieki.
6. Całość pokryłam topem.






Lubicie geometryczne wzory na paznokciach ? :)

1 komentarz:

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...