6 sierpnia 2019

Kraciaste paznokcie

Witajcie :)

Dzisiaj mam dla Was propozycję kratki na paznokciach. Do tego zdobienia zainspirowała mnie koszula mojego chłopaka, która była we wzór fioletowo-różowej kratki. 




Użyłam:
* Eveline Diamond Hard
* ZILA nr 119 White
* Beauty BigBang nr 012
* Kobo Colour Trends nr 40 Orchid
* Wibo Iron Hard
* stempla Born Pretty
* płytki BPL-041

Krok po kroku:
1. Pomalowałam paznokcie odżywką.
2. Nałożyłam dwie warstwy lakieru ZILA.
3. Odbiłam wzór lakierem Kobo.
4. Odbiłam wzór lakierem Beauty BigBang.
5. Nałożyłam warstwę topu.





Jak Wam się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyszła :) Śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze cudowne paznokcie, po drugie świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polowałam kiedyś na tą płytkę! Bardzo fajnie uproszczenie przy malowaniu takich kraciastych wzorów :) Jednak chyba koniec, końców to nie mój klimat bo do tej pory jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i dziękuję za Twoją opinię. Z miłą chęcią zajrzę również do Ciebie. :)
A jeśli spodobał Ci się moje wpisy, zachęcam do dołączenia do moich obserwatorów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...